بارش باران رحمت الهی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

بارش باران رحمت الهی

 

این روزها هوای شهرمون بارونیه

 
 خدا یا شکر

  

 

باران، این چنین دل مرا بردی

       باران، دم به دم مرا تو آزردی

              باران سرنوشتم را به یاد آور

                   باران سرگذشتم را مکن باور

                          من غریبی قصه پردازم

                                جون غریقی غرق در رازم

                                        گم شدم در غربت دریا

                                              بی نشان و بی  هم آوازم

                                                   بازهم آمدی تو بر سر راهم

                                                          آی عـــــــشق میکنی دوباره گمراهم

                                                                  دیریست قلب من از عاشقی سیر است

                                                                          خسته از صدای زنجیر است

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت21:17---9 ارديبهشت 1391

گونه‌ام را خشك كردم...


خيال‌تان نباشد

باران بود...

باران ارديبهشت...


منتظر آپ جدیدت هستم


یاس
ساعت22:45---8 ارديبهشت 1391
گاهی مثل باران باید بارید ،
زندگی بخشید، ‌طراوت داد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


و رفت …!!!!!!!!!!!!


m.k
ساعت22:14---8 ارديبهشت 1391
وای، باران، باران...

شیشۀ پنجره را باران شست...

از دل من اما،

چه کسی نقشِ تو را، خواهد شست؟


سپیده
ساعت17:22---8 ارديبهشت 1391
مرداب از رود پرسید : چه کرده ای که این چنین زلالی ؟ رود گفت : گذشتم !

سپیده
ساعت17:20---8 ارديبهشت 1391
چقدر در تاریکی ، مشق رفتن کنم ؟ بیا و تکلیف مرا روشن کن !


سپیده
ساعت17:19---8 ارديبهشت 1391
سلام مسعود جان....آپ زیبایی...
راستی ممنون از لطفتون...


یسنا
ساعت11:58---8 ارديبهشت 1391
سلام
مرسی از حضورتون
خوشحال میشم منو با نام شادی لینک کنید
با افتخار لینک شدین


تنهای خسته
ساعت15:07---6 ارديبهشت 1391
سلام دوستم. ما که بارون نداریم اما چشمای من این روزا حسابی بارونیه. به جای آسمون من اشک می ریزم.

m.k
ساعت11:16---4 ارديبهشت 1391
دعای باران چرا؟
دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار...


مسلم
ساعت22:19---3 ارديبهشت 1391
راستی من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید .با تشکر

مسلم
ساعت22:15---3 ارديبهشت 1391
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی.
به امید دیدار .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:باران, ساعت توسط masoud |